joi, 24 noiembrie 2016

Rugaminte...

De fiecare data dupa ce postez ceva, inima imi bate mai tare...am emotii...
Ma enerveaza foarte tare chestia asta.
Ma asalteaza ganduri, care mai de care mai stupide si mai diurne, inutile si straine. Incep sa imi disece postarea cu pretentiile unei autoritati absolute. Le spun: "nu ma intereseaza. Nu sunteti decat umbre ale unui reflex Cenusiu. Sunteti din lumea unei Memorii Putrede...chiar daca aveti autoritate in  asa numita Realitate, eu nu va recunosc..."
Asa ca, daca va incearca si pe voi astfel de ganduri atunci cand imi cititi postarile, am o rugaminte: cand iesiti de pe blogul meu, luati si gandurile mele, astea cu care eu nu ma inteleg....ma gandesc ca asa nu se vor mai simti singure, urâte si nedorite...Puteti sa le faceti ghem si sa le aruncati cenusa in mare, sau ...e treaba fiecaruia ce face cu ele...la mine Lumea are atatea posibilitati incat orice sfat pe care as fi tentata sa il dau se desface in mii de particule de Cenusa...

Un comentariu:

  1. si scrumul de Cenusa va pastra adanc amintirea vremurilor.

    va povesti despre tine, despre noi si clipele dintre a fi si a nu mai fi.

    ganduri bune Anca si abia astept sa ma bucur de urmatorul tau gand !

    victor

    RăspundețiȘtergere