joi, 24 noiembrie 2016

Tu, dupa Chipul si Asemanarea cui esti..?

"Am fost facuti dupa Chipul si Asemanarea Lui"...
O celula din trupul meu, as putea-o considera dupa Asemanarea mea? Dat fiind, ca imi apartine, că este parte a unui organ, că ea, asa mititică imi este indispensabilă, cred ca i-as putea spune "draga mea, tu esti dupa chipul si asemanarea mea...tu, alaturi de cele asemeni tie, esti parte a Universului meu... bucuria ta este bucuria mea..."boala" ta este suferinta mea..."...
      si daca ar fi asa, eu, celulă a Intregului, dupa Chipul si Asemanarea Lui, oare ce fel de celulă as fi? Epitelială? Un neuron? O celula a Inimii? A sistemului respirator? In alcatuirea carui organ as fi? De fapt, cum arată Chipul după care mă asemăn eu?  Si daca El, Cel care m-a creat, mi-a dat genetic posibilitatea sa creez un Univers, ce fel de lume creez?
    Daca...daca "Asemănarea" inseamnă că asemeni Lui, viata, oamenii, absolut TOT ce ne inconjoara este Universul pe care il alegem, prin liberul arbitru? Atunci fiecare ființă este plasmuirea noastra? E necesitatea noastra?
    Asa cum Dumnezeu, El, Unicul, Cel Mare a creat Universul...lumea...si mai apoi a avut momente in care I-a părut rau, caci lucrurile au degenerat, poate asa si eu, creez lumea de care mai apoi plang si ma plang.
    Stiu ca exista o intreaga teorie despre cum gandurile noastre influenteaza viata, dar nu am intalnit acum nici un om care sa transforme o grămadă de fier in masina dupa care tânjeste...fara suparare, eu nu cred in teoria asta cu nume de cod "Secretul". La mine nu functioneaza.
    Nu in Universul meu. La mine nu exista coduri, secrete...totul este dezvaluit. Secunda de secunda. Luminat pana in cel mai adanc cotlon al sufletului meu. Trebuie doar sa imi indrept privirea in Directia in care trebuie...asteptand precum Floarea Soarelui rasaritul...
    Inseamnă că fiecare dintre noi are propria lume, propriul univers, suntem un infinit-finit al Chipului si Asemanarii Bunului Dumnezeu, inotând intr-o lume-asemeni stelelor, plutind in Oceanul Cunoasterii...
   Ma intreb-oare stelele, celulele carui organism sunt? Oare Marte celula carei Inimi este? Pamantul neuronul carui Chip?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu